Hydross the Unstable
Sestava:
4 tanci – 2
warrove s resist equipem, 1 feral, 1 tankadin; 6-7 healu; alespon 5 AoE dmg (mag, lock)
Taktika:
Tankove s resist equipem se stridaji v
aggru na hydrossovi podle faze, tankadin tankuje addy, v pripade ze se nejaky add utrhne tankadinovi
tak feral vodi addy na concentracku (muze tankadinovi ulehcovat, ale nesmi odtahnout adda z AoE
oblasti), měli by byt urceni 3 healove kteří se budou starat pouze o warr tanky.
Faze se stridaji
podle rostoucich procent dmg bosse na debuffu, když nabude hodnota debuffu 100% tak po male chvili
se prevedenim bosse z jedne oblasti do druhé zmeni faze. POZOR NA AGGRO, RESETUJE SE. Při zmene faze
se spownujou addove (při zmene faze pokud jsou v raidu 2 hunteri doporucuju davat missdirection na
tanky na bossovi). Tankadin nabere plosne aggro na addy, po male chvili se zabijeji AoE, kdo není
AoE pomaha také s addy. Bloodlust se doporucuje davat v prubehu ploseni aby se plne vyuzil, setrete
ho ke konci boje. Na uplny zaver se muze na AoE vykaslat a addy jen nechat nabrat tankadina a stále
davat dmg do bosse.
Tip pro pokrocilejsi raid: pokud je jeden warr extremne schopny aggrovat tak
v jedne z fazi se da vyuzit AoE dmg i na bosse, staci když s nim tank bude stat dostatecne blizko
oblasti AoE, ale pozor na aggro a pozor na na to, ze ve chvili kdy da boss bublinky na melee muze to
vzit i tankadina a s tim je potom problem.
Leotheras the Blind
Sestava:
Staci 2 tanci (není zcela vhodny tankadin) a 6 healu, je třeba lock s
fire resist equipem
Taktika:
Na uvod se
zabiji 3 addove u blinda pote se uvolni blind. Tank ho rychle nabere dava se dmg, ve chvili kdy jde
blind do whirlwindu melee musí uz byt odbehli, blind si resetne aggro a zacne se tocit a jezdit po
cele mistnosti, vsichni musí odbehnout jinak dostanou velmi neprijemnou dotku. Ve chvili kdy se
zastavi whirlwind opet si resetne aggro a tank ho musí rychle tauntnout a aggrovat, pote zase dmg.
Takto se postupuje porad když je blind ve forme člověka. Když se premeni v demona opet si resetne
aggro, ted prichazi chvile locka v resist equipu, vsichni si stoupnou dal od locka, shaman a pala mu
daji fire resist (aura, totem) a lock tankuje. Zde doporucuju davat missdirection pro rychlejsi
aggro. Vsichni davaji dmg co to da (ale nesmi preaggrovat), tank tankujici human formu dava normalne
dmg, ve chvili kdy se premeni na humana hned zacne aggrovat, protože si blind opet resetuje aggro.
Takto se stridaji faze az do 15% blindovych HP, tehdy se jeho 2 formy rozdeli, lock si nabere svoji,
tank bere zase svoji, opet pozor na whirlwindy, full dmg do human formy, dejte BL a veskere
ultimatni skilly.
Fathom-Lord Karathress
Sestava:
4 tanci a minimalne 6 healu (pro
zacatecniky mozno i 5 tanku a 8 healu)
Taktika:
Každý tank si vezme svůj cil na urcene místo, fathom u sloupu,
hunter mezi hornimi dvema sloupy, naga za pravym spodnim sloupem, shaman kolem leveho spodniho
sloupu, 2 healove se staraji o tanka na fathomovi a 2 o tanka na shamanovi (není jako jediny
naga) jinak na kazdem dalsim tankovi je 1 heal. Poradi boje je hunter, naga (add), fathom, shaman,
fathom
1) hunter – po nekolika sekundach boje vyvola adda (pokud je add sporebat uhybejte z
jedu, který dava na zem) tank ma zakladni aggro na bossovi, rychle nabere adda zabije se add pote
hunter
2) naga – je nejjednodussi add, staci rychle zabit, pouze je třeba aby heal který
healoval tanka na hunterovi prohealovaval raid, naga dava cas od casu shot na cely raid
3) fathom
– healove z nagy a huntera se premisti, jeden na fathoma a jeden na shamana, ted se stluce
fathom na 20% HP, kdo dostane od fathoma bolt tak si stoupne za sloup aby do nej nemohl dat fathom
další, necha se prohealovat a pak se vrati do boje
4) shaman – zabiji se co nejrychleji,
ale BL setrete na zaverecny boj s fathomem. Když vyvola spitfire totem rychle se totem zabije
5)
fathom – ted se cely raid otoci na fathoma daji se BL a co nejrychleji zaiji fathom, když
polozi pod nohy totem zabit totem jinak porad bosse.
Morogrim Tidewalker
Sestava:
Minimalni počet tanku je 2, jeden tankuje morogrima (ne palat), druhy
tankuje murlocky (palat), healove 6-8 podle kvality healeru, minimalne 6 AoE dmg (mag,
lock)
Taktika: cely raid vcetne tankadina
stoji na jednom miste (uplne na jednom hraci) v mistech kde stal morogrim před pullem, tank
tankujici morogrima ho odtahne na stranu ke zdi a otoci zady k raidu. V tomto rozestaveni probiha
souboj 70% boje. Po urcitych casovych usecich boss spownuje murlocky, ti chodi ze 2 stran, proto se
stoji na jedne hromade, aby nebehali po raidu a vzdycky dobehli tankadinovi na koncentracku. Pokud
jdou murloci po melee tak s nimi melee bud dobehnou nebo je na sebe stahne hunter (dostava rany asi
za 2K).Během boje byvaji odportovani 4 hraci do bubliny, tito musí byt prohealovani, sem tam se
stane ze na ne utoci murloci => prohealovat!!! Jakmile jsou uvolneni z bubliny vraci se do
puvodniho postaveni. NIKDO SE NESMI DOSTAT V THREATLISTU PŘED TANKA NA MOROGRIMOVI, JINAK HO MUZE
PORTNOUT DO BUBLINY. Pod 30% HP bosse se cely raid presune do spodniho pruchodu do mistnosti. Tank
stoji s bossem tak aby boss byl zady do chodby, tankadin stoji kousek za bossem tak aby dosahl
koncentrackou na tanka. Vsichni healove a ranged dmg stoji v chodbe na max range. V tuto chvili se
davali VŠECHNY ultimatnni schopnosti jako bloodlust, spelly s velkym CD aby se co nejrachleji boss
zabil, poslední vlna nebo 2 se daji nabrat na tankadina a nedmgovat. Proste sejmout bosse co
nejrychlejc. POZOR, po zabiti bosse boj nekonci, ještě je potřeba dorazit VŠECHNY
murlocky.
Lady Vashj
Sestava: 2 warr tankove, 1-2 feral tankove podle podle dmg
raidu, alespon 3-4 melee, 6-7 healu
Taktika: taktiku nebudu resit na faze, jelikoz každý ma nejake ukoly a ty
ukoly se prolinaji jednotlivymi fazemi
Rozestaveni - cely raid stoji v rade, 1 heal stoji za
raidem; toto se dodrzuje v první a treti fazi
Ukoly –
1) healer co stoji za raidem
healuje ty co mají statich charge, každý kdo ma z ranged nebo healu static charge utika na schody
pod raid, každý melee (vsichni kdo stoji u bosse mimo warr tanku) utika od tanku když ma static
charge, když mají tanci (warrove) static charge utikaji vsichni melee od nich <= toto plati v
první a 3 fazi
2) tanci warrove si v první a treti fazi prehazuji aggro podle potreb, když ma
jeden stun druhy tankuje a stridaji se podle stunu
3) zabijeni elementalu, tainted elementalu
… toto obstaravaji melee, „lepsi“ z dvojice warr tanku a 1 healer (nejvice se
osvedcil restodruid); melee spolupracuji na kompletnim zabijeni elementalu, prehazovani coru a
odemykani
4) zabijeni spawnu ve druhé fazi … feralove se stridaji v tankovani nag (jeden
bere liche v poradi a jeden sude, pokud ma raid takove dmg, ze se stiha zabit naga nez dojde druha
uz staci jen jeden feral), „slabsi“ z dvojice warrtanku tankuje stridera, priesti na nej
davaji fearward, STRIDER MA PRIORITU V ZABIJENI PŘED NAGOU
5) poslední core vs spownove …
tank který behal s meleekama se pripravi na tankovani vashj, spolu s nim 3 healove; s poslednim
otevrenim core se ceka az nebude v raidu strider, naga/nagy se mohou dorazit v prubehu 3 faze; po
otevreni posledniho core se rychle dorazi nagy, oddeli se od raidu 4 ranged dmg, kteří budou zabijet
primarne sporebaty (2 si stoupnou vpravo od vashj, 2 vlevo a kazda dvojice hlida jednu polovinu
platformy); cely raid MUSÍ uhybat jedum na zemi, stále utikat ze static chargem od raidu, tankove si
prehazuji aggro.