Tempest Keep
Alar
Sestava:
nikdo neni fire (lock mage), minimalne 4 tanci, 7 healeru, hodi se aby z
tanku byl aspon jeden pala (se 2 to byla pohodicka), jeden z tanku MUSI byt feral
Taktika:
Tento boj ma 2 faze, pricemz prvni je o
ranged dmg a druha o prostorove orientaci lidi v raidu. 10 min enrage se zacina pocitat od zacatku
druhe faze, tudiz casu je dost. v druhe fazi je mistnost rozdelena do pomyslnych ctvrtin jako na
ciferniku hodin, vchod do mistnosti je na 6. boj probiha ve ctvrtinach 3-6 a 6-9.
1. FAZE: feral
tankuje alara na prvni platforme, dalsi 2 tanci se staraji o zbyle 3 platformy, jeden tank nabira
dole spowny melee dmg tyto spowny dmguje,ale NEZABIJE JE, kazdy add v druhe fazi znamena 3% dmg do
alara. pokud alar vyleti do stredu mistnosti tanci MUSI seskocit z platformy a po zkonceni ohnicku
se tanci vraci na sva mista. feral si musi pospisit, hodi se vyuzit sprint v kocce. behem prvni faze
se o tanka ktery nabira addy stara jeden heal
2. FAZE: pala tank spolu s jednim healem (po case
az je addu vic se prida druhy) se posunou do dveri s nimi jde jeden AoE dmg, ktery si UMI HLIDAT
AGGRO (ten zabiji addy) jeden tank vodi addy ktere pri meteoru naspownuje alar do dveri palatovi.
zbyvajici 2 tankove se staraji o alara (taunt pri melt armor), je nutne aby feral byl mezi nimi
(charge). melee dmg od zacatku druhe faze mlati alara, ranged dmg dorazi addy z prvni faze a potom
davaji dmg do alara. pri meteoru je NUTNE ABY SE RAID ROZMISTIL PO CELE CTVRTINE ROVNOMERNE aby byly
rozestupy a alar odhodil meteorem minimum hracu. pri boji se vyhyba ohnum ktere dava alar na zem.
pokud je ohnu na zemi nebezpecne moc presune se raid do druhe ctvrtiny mistnosti poripade zase z5 a
takto probiha boj celou druhou fazi
Void Reaver
Sestava: 3 tanci a alespon 1 resto shaman, celkem minimalne 6 healu, hodi se aby byl v raidu Spriest, ale bezpodminecne nutne to neni
Taktika: healeri se rozmisti v pravidelnych rozestupech po vnitrnim kruhu mistnosti, ranged dmg si stoupne mezi ne. pozor na shamana, u nej se utvori "deadzone" aby na samana nelitaly orby zpusobene nekym jinym. jeden healer stoji vzadu mistnosti za shamanem a healuje predevsim shamana. shaman chainuje meleecka a tanky. ostatni healove se starai o ranged a tanky, odbihaji dozadu stejne jako ranged dmg. meleecka nikam neutikaji spolehaji na to ze je vyhealujou.NIKDO NESMI BYT V THREATLISTU NAD TANKY (prvni 3 mista jsou tanci). kdyz se bez ohledu na threatlist stane ze void vyrazi do raidu postizeny clovek bezi do stredu mistnosti k tankum a poslusne umre, dokud tank neziska aggro nikdo nedava dmg.
Kaelthas the Sunstrider
Sestava:
4 tanci z toho 1 tankadin,1 feral
a alespon 1 warr NUTNOST, lock s fire resist eq, alespon 5kvalitnich AOE, 6-7 healu, velmi se hodi 1
hunter (ale neni nezbytnost)
Taktika:
bude rozdelena podle jednotlivych fazi a funkci jednotlivcu v
raidu
1. faze: 4 advisori - kde maji zemrit rekne RL, prvni nema threatlist, NIKDO se k nemu
nepriblizuje na melee range (ubehava se), druhy nabere tank a odvede na urcene misto, tank dostava
fearward, tretiho tankuje lock, kdo nemusi byt pobliz stoji v horni polovine mistnosti, melee se
vubec nezapojuji do boje, healeri a ranged stoji rozestoupeni aby jich bylo co nejmene zasazeno
conflagratem, dmg davaji ranged az ve chvili kdy se advisor zastavi a az ma lock dostatek aggra,
crvrteho tankuje kdokoliv jen ne tankadin, meleecka se vubec nepriblizuji, pri konci souboje s timto
advizorem se nachysta tankadin, raid si stoupne na stred mistnosti a advisora dorazi jeden nebo 2
dmg, a healeri a tank se rychle pridaji ke skupine na hromadu. zacne dalsi faze
2. faze: zbrane -
luk tankuje hunter nebo dmg war, dmguji meleecka, mec si prehazuji 2 tankove podle debufu, sekeru
tankuje ctvrty tank, ostatni zbrane ma tankadin. vsechny zbrane mimo luku se tankuji na jedne
hromade a dmguji AoE, bodovi ranged mlati problemove zbrane (staff, stit, mec) po chvili se uvolni
vsichni 4 advisori najednou a zacne dalsi faze
3. faze: 4 advisori najednou - kazdy tank by mel
byt na svem miste spolu s healy uz ve chvili kdy se advisori uvolni, ranged jdou v poradi prvni
treti druhy ctvrty, meleecka jdou rovnou na druheho, na zabiti advisoru je dany urcity cas po nem se
uvolni kaela a zacina dalsi faze, souboj s kaelem se da zvladnout pokud jsou nazivu MAX 2
advisori.
4. faze: kael do 50% HP - je NUTNE VYUZIVAT VLASTNOSTI ZBRANI, fenixe vodi v zadni
casti mistnosti 1 ranged dmg kdyz ma fenix kolem 30K HP rekne ostatnim ranged dmg a spolecne jej
dorazi. vsichni uhybaji flamestrikum, kdyz si da kael stit a zacne castit pyro rychle se stit
prorazi a kickne se pyro, pokud se nestihne kick MUSI to tank absorbnout stitem, kdyz je nejhur da
se aby si druhy tank tauntnul kaela a absorbnul druhe pyro stitem, na treti NESMI NIKDY DOJIT.
takhle probiha cely boj do 50% HP tehdy prejdeme do dalsi faze
5. faze: kael pod 50% HP - k
neprijemnostem ktere dela kael ve ctvrte fazi se v pate jeste prida gravity lapse, po vyhozeni do
vzduchu se snazte dostat co nejrychlejc k zemi, ale ne na zem. nez dobehne kael je dobre vyuzit
chvilku na prohealovani raidu a pripadne dorazeni fenixu. po gravity lapsu si kael resetuje aggro,
dejte si proto pozor, jinak boj probiha stejne jako do kaelovych 50%. ke konci boje se da vyuzit ze
hunter je schopny efektivne kontrolovat pohyb zhruba 3 fenixu a tudiz se da vykaslat na fenixe a
zergnout bosse.
Solarian the Astromancer
Sestava:
3 tankove z
toho 1 tankadin, minimalne 5 healeru, alespon 5 AoE
Taktika:
po celou dobu boje vsichni stoji na jedne hromade, kousek pred
nimi stoji tankadin a jeste kousek pred nim tankuje MT astro. toto rozestaveni je nutne aby bylo
snadne odbihat pri wrathu. kdo neutece kdyz ma wrath zpusobuje wipe. atro je tankovana zady k raidu,
o tanka na ni se staraji 3 healove, kteri maji za ukol nenechat ho umrit ve chvili kdy tank bezi dal
od raidu nabrat astro kdyz se objevi. vlnu slabych addu nabira tankadin a tito se zabijeji AoE, kdo
nema aoe jde rovnou mlatit priesty. priesty nabira treti tank, jednoho z priestu zabiji cely raid
spolecne, druheho uz pouze melee, ranged uz biji astro. VZDY KDYZ ASTRO ZMIZI TAK SE VSICHNI VRATI
Z5 NA HROMADU A AZ ZACNOU CHODIT ADDOVE TAK SE RAID ROZUTECE PO SVYCH UKOLECH, HEALOVE A RANGED
STOJI PORAD V KUPE. ten kdo ma wrath odbiha od vsech, obzvlast dulezite je to u meleeku, jelikoz
zabit MT neni dobre. pod 20% HP se astro zmeni na void formu, tehdy se dava fearward na MT a uz
vsichni jen busi do astro