Svet-Stranek.cz
PVE guilda Insomnie
Bídníci

The Eye:PVE guilda Insomnie

The Eye

High Astromancer Solarian

ext - http://www.bosskillers.com/cgi-bin/bbguild/index.cgi?action=view_guide&guide_id=68&sid=VlNJeTl9Th 

Video-http://www.youtube.com/watch?v=R4NkbVdcUJk 

Faze- Boss ma celkem tri faze z toho se dve stridaji a treti nastava na 20% HP. 

Faze 1 - Tahle faze je vzdy 50s. Solarianka je klasicky tankovana od MT a cely raid jede co nejvetsi damage do ni. Po 50s se portne do stredu mistnosti, zmizi a necha tam tri portaly, to je chvile kdy Faze 2 zacina. 

Faze 2 - 10s po tom co Solarian zmizi, 12 mobu (Solarium Agent ) se spawne ze tri portalu (4 z kazdeho). Tihle mobove maji 20,000 HP a davaji meele 500 na plate armor. O 15s pozdeji se Solarian vrati z jednoho ze tri portalu a z dalsich dvou vyjdou dva healeri (Solarium Priest). V tuto chvili zas zacina faze 1. 

Faze 3 - Kdyz ma Solarian pouze 20% sveho zivota tak se zmeni na velkeho Voidwalkera. Jedina podstatnejsi zmena je to ze ma oproti ostatnim fazim velky armor. Kazdopadne damage se spis snizi. Uz nezacne pouzivat zadnou abilitu z faze 1 a 2. Jakmile se dostaneme sem, tak je to nase. 

Ability 

Human Phase Abilities - Prakticky cely boj ve fazi 1 do jejich 20% HP 

Meele - Solarianka musi byt klasicky tankovana i kdyz utoky ma pomerne slabe, tohle bude delat nejlepe nejaky protect warr aby tu druidi byly na addy. 

Arcane Missles - Solarian zacasti na nahodneho clena raidu Arcane Missles. Daji 3x zhruba 3400-3600 damage casti to vetsinou po druhe fazi. 

Wrath of the Astromancer - Debuff na 5s casti nekolikrat v kazde fazi na nahodneho clena raidu ale ne na MT. Jen jeden hrac muze byt zasazen v jednu chvili. Kdyz na sobe nekdo tenhle debuff ma tak vypada jako kdyz z postizeneho hrace jdou fialove slahouny a jiskry (original zni "sparks of shadow"). Ten kdo ma na sobe tento debuff da damage i ostatnim clenum raidu pobliz, pokud jsou to napriklad jen dva, kazdy dostane za 6k, pokud je okolo nej 24 lidi tak damage bude minimalni. Kazdopadne pokud je nekdo do 15 yardu od nej tak ho to taky vyhodi do vzduchu a pri dopadu vezme 90% HP... tzn kdo ma debuff bezi 15 yardu od raidu, urcime misto kam se bude behat. 

Samotny hrac ktery debuff ma dostane 7000-8000 damage a vyhodi ho to do vzduchu, kazdopadne dopad mu nic neubere. Musi byt ale dohealovany aspon nad tech 8k at neumre. 

Mark of Solarian - Zacasti to kazdych 15s a snizi celemu raidu Arcane Ressistance o 15. Stackuje se to 10x a ten spell vypada jako moonfire (bilej sloup svetla). Da to kazdemu v raidu 2280-2520 Arcane Damage. 

Void Walker Phase Abilities - Pod 20% HP 

Fear - Pouze fearne 5 lidi v meele dosahu. 

Void Bolt - Kazdych 10s ho zacasti na toho s nejvetsim aggrem (tzn tank) a dava za 4394-5106 Shadow Damage. 

Addi 

Solarium Agent - 20,000 HP 

Meele - Davaji zhruba za 500 do plate a 1000 do cloth. 12 techto addu vzdy vyleze v druhe fazi z portalu (ctyri z kazdeho). Prace locku a magu s AoE, pro nas sranda 

Solarium Priest - 75,000 HP 

Meele - Pokud jsou silencnuty tak davaji zhruba 100 na plate armor. 

Smite - 2,5s cast spell kdy dava 553-747 Holy Damage. Vetsinou to casti kdyz se objevi a shockujou, counterspellujou se, nebo proste interceptnou. 

Silence - Kazdemu je jasne co to dela, staci byt outranged, tzn 30 yardu a dal. 

Greater Heal - Jedina abilita co je na nich nebezpecna healuji target za 23,125 - 26,875. Muzou to castit na Solarianku, meele addy i na sebe. Ma to 2s casting takze by nemel byt problem, aby to kdokoliv interuptnul. 

Slozeni raidu 

1 MT (Prot Warr) 
3-4 OT (Feral Druid/Fury Warr) 
7-8 AoE DPS (Warlock/Mage) 
5-7 DPS (kdokoliv, Meele je tu silny protoze Solarianka ma slabouckej armor) 
7 Healeru 

DULEZITE 

1) Kdo je bomba (ma na sobe Wrath of the Astromancer) bezi na vyhrazene misto daleko od raidu a healeri mu doplni HP. Tam si v klidu bouchne, necha se dohealovat a hura do boje. 

2) Mit slusne AoE, narocne pro mage na manu, ale diky kostce nemate narok umirat. 

3) Healeri budou rozdeleni do dvou skupin: 

Skupina 1 - Jsou to tri healeri patrne nejlepe Paladinove kteri maji v prvni fazi boje za ukol healovat ty na ktere jdou Arcane Missles, pouzivejte macro: 

/target High Astromancer Solarian 
/assist 
/cast Flash of Light (Rank 7) 

Ve druhe fazi mate za ukol udrzet nazivu tanka co na sebe nabira addy. 

Skupina 2 - Ostatni 4 healuji cely raid vcetne MT (nedostava moc slupky). 

doporucuji solarian alarm ... http://www.curse.com/downloads/details/9539/


Tempest Keep


Alar

Sestava:
nikdo neni fire (lock mage), minimalne 4 tanci, 7 healeru, hodi se aby z tanku byl aspon jeden pala (se 2 to byla pohodicka), jeden z tanku MUSI byt feral
Taktika:
Tento boj ma 2 faze, pricemz prvni je o ranged dmg a druha o prostorove orientaci lidi v raidu. 10 min enrage se zacina pocitat od zacatku druhe faze, tudiz casu je dost. v druhe fazi je mistnost rozdelena do pomyslnych ctvrtin jako na ciferniku hodin, vchod do mistnosti je na 6. boj probiha ve ctvrtinach 3-6 a 6-9.
1. FAZE: feral tankuje alara na prvni platforme, dalsi 2 tanci se staraji o zbyle 3 platformy, jeden tank nabira dole spowny melee dmg tyto spowny dmguje,ale NEZABIJE JE, kazdy add v druhe fazi znamena 3% dmg do alara. pokud alar vyleti do stredu mistnosti tanci MUSI seskocit z platformy a po zkonceni ohnicku se tanci vraci na sva mista. feral si musi pospisit, hodi se vyuzit sprint v kocce. behem prvni faze se o tanka ktery nabira addy stara jeden heal
2. FAZE: pala tank spolu s jednim healem (po case az je addu vic se prida druhy) se posunou do dveri s nimi jde jeden AoE dmg, ktery si UMI HLIDAT AGGRO (ten zabiji addy) jeden tank vodi addy ktere pri meteoru naspownuje alar do dveri palatovi. zbyvajici 2 tankove se staraji o alara (taunt pri melt armor), je nutne aby feral byl mezi nimi (charge). melee dmg od zacatku druhe faze mlati alara, ranged dmg dorazi addy z prvni faze a potom davaji dmg do alara. pri meteoru je NUTNE ABY SE RAID ROZMISTIL PO CELE CTVRTINE ROVNOMERNE aby byly rozestupy a alar odhodil meteorem minimum hracu. pri boji se vyhyba ohnum ktere dava alar na zem. pokud je ohnu na zemi nebezpecne moc presune se raid do druhe ctvrtiny mistnosti poripade zase z5 a takto probiha boj celou druhou fazi


Void Reaver

Sestava: 3 tanci a alespon 1 resto shaman, celkem minimalne 6 healu, hodi se aby byl v raidu Spriest, ale bezpodminecne nutne to neni

Taktika: healeri se rozmisti v pravidelnych rozestupech po vnitrnim kruhu mistnosti, ranged dmg si stoupne mezi ne. pozor na shamana, u nej se utvori "deadzone" aby na samana nelitaly orby zpusobene nekym jinym. jeden healer stoji vzadu mistnosti za shamanem a healuje predevsim shamana. shaman chainuje meleecka a tanky. ostatni healove se starai o ranged a tanky, odbihaji dozadu stejne jako ranged dmg. meleecka nikam neutikaji spolehaji na to ze je vyhealujou.NIKDO NESMI BYT V THREATLISTU NAD TANKY (prvni 3 mista jsou tanci). kdyz se bez ohledu na threatlist stane ze void vyrazi do raidu postizeny clovek bezi do stredu mistnosti k tankum a poslusne umre, dokud tank neziska aggro nikdo nedava dmg.


Kaelthas the Sunstrider

Sestava:
4 tanci z toho 1 tankadin,1 feral a alespon 1 warr NUTNOST, lock s fire resist eq, alespon 5kvalitnich AOE, 6-7 healu, velmi se hodi 1 hunter (ale neni nezbytnost)

Taktika:
bude rozdelena podle jednotlivych fazi a funkci jednotlivcu v raidu
1. faze: 4 advisori - kde maji zemrit rekne RL, prvni nema threatlist, NIKDO se k nemu nepriblizuje na melee range (ubehava se), druhy nabere tank a odvede na urcene misto, tank dostava fearward, tretiho tankuje lock, kdo nemusi byt pobliz stoji v horni polovine mistnosti, melee se vubec nezapojuji do boje, healeri a ranged stoji rozestoupeni aby jich bylo co nejmene zasazeno conflagratem, dmg davaji ranged az ve chvili kdy se advisor zastavi a az ma lock dostatek aggra, crvrteho tankuje kdokoliv jen ne tankadin, meleecka se vubec nepriblizuji, pri konci souboje s timto advizorem se nachysta tankadin, raid si stoupne na stred mistnosti a advisora dorazi jeden nebo 2 dmg, a healeri a tank se rychle pridaji ke skupine na hromadu. zacne dalsi faze
2. faze: zbrane - luk tankuje hunter nebo dmg war, dmguji meleecka, mec si prehazuji 2 tankove podle debufu, sekeru tankuje ctvrty tank, ostatni zbrane ma tankadin. vsechny zbrane mimo luku se tankuji na jedne hromade a dmguji AoE, bodovi ranged mlati problemove zbrane (staff, stit, mec) po chvili se uvolni vsichni 4 advisori najednou a zacne dalsi faze
3. faze: 4 advisori najednou - kazdy tank by mel byt na svem miste spolu s healy uz ve chvili kdy se advisori uvolni, ranged jdou v poradi prvni treti druhy ctvrty, meleecka jdou rovnou na druheho, na zabiti advisoru je dany urcity cas po nem se uvolni kaela a zacina dalsi faze, souboj s kaelem se da zvladnout pokud jsou nazivu MAX 2 advisori.
4. faze: kael do 50% HP - je NUTNE VYUZIVAT VLASTNOSTI ZBRANI, fenixe vodi v zadni casti mistnosti 1 ranged dmg kdyz ma fenix kolem 30K HP rekne ostatnim ranged dmg a spolecne jej dorazi. vsichni uhybaji flamestrikum, kdyz si da kael stit a zacne castit pyro rychle se stit prorazi a kickne se pyro, pokud se nestihne kick MUSI to tank absorbnout stitem, kdyz je nejhur da se aby si druhy tank tauntnul kaela a absorbnul druhe pyro stitem, na treti NESMI NIKDY DOJIT. takhle probiha cely boj do 50% HP tehdy prejdeme do dalsi faze
5. faze: kael pod 50% HP - k neprijemnostem ktere dela kael ve ctvrte fazi se v pate jeste prida gravity lapse, po vyhozeni do vzduchu se snazte dostat co nejrychlejc k zemi, ale ne na zem. nez dobehne kael je dobre vyuzit chvilku na prohealovani raidu a pripadne dorazeni fenixu. po gravity lapsu si kael resetuje aggro, dejte si proto pozor, jinak boj probiha stejne jako do kaelovych 50%. ke konci boje se da vyuzit ze hunter je schopny efektivne kontrolovat pohyb zhruba 3 fenixu a tudiz se da vykaslat na fenixe a zergnout bosse.


Solarian the Astromancer

Sestava:
3 tankove z toho 1 tankadin, minimalne 5 healeru, alespon 5 AoE
Taktika:
po celou dobu boje vsichni stoji na jedne hromade, kousek pred nimi stoji tankadin a jeste kousek pred nim tankuje MT astro. toto rozestaveni je nutne aby bylo snadne odbihat pri wrathu. kdo neutece kdyz ma wrath zpusobuje wipe. atro je tankovana zady k raidu, o tanka na ni se staraji 3 healove, kteri maji za ukol nenechat ho umrit ve chvili kdy tank bezi dal od raidu nabrat astro kdyz se objevi. vlnu slabych addu nabira tankadin a tito se zabijeji AoE, kdo nema aoe jde rovnou mlatit priesty. priesty nabira treti tank, jednoho z priestu zabiji cely raid spolecne, druheho uz pouze melee, ranged uz biji astro. VZDY KDYZ ASTRO ZMIZI TAK SE VSICHNI VRATI Z5 NA HROMADU A AZ ZACNOU CHODIT ADDOVE TAK SE RAID ROZUTECE PO SVYCH UKOLECH, HEALOVE A RANGED STOJI PORAD V KUPE. ten kdo ma wrath odbiha od vsech, obzvlast dulezite je to u meleeku, jelikoz zabit MT neni dobre. pod 20% HP se astro zmeni na void formu, tehdy se dava fearward na MT a uz vsichni jen busi do astro